Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

Reklamacje, zwroty, gwarancja

A.      Reklamacja

1.        Sklep internetowy Na Wagę Zdrowia, 15-345 Białystok, ul. Zachodnia 5a, lok.3U (zwany dalej Sklepem) jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania produktu Klientowi.

2.        Sklep w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sklep Klient, osobiście lub za pomocą Poczty Polskiej lub Firmy Kurierskiej, powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) do siedziby Sklepu tj. Sklepu Na Wagę Zdrowia, 15-345 Białystok, ul. Zachodnia 5a, lok. 3U wraz z opisem reklamacji. Zaleca się aby Klient w opisie reklamacji podał następujące dane:

 a) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty  wystąpienia niezgodności/wady

b) żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;

c) dane kontaktowe składającego reklamację.

3.        W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta - Sklep niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Sklep zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.        Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient niebędący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Sklepowi za nabycie danego produktu.

5.        Koszty, związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Sklep zwróci w ciągu 5 dni od momentu pozytywnego rozpatrzenia (uznania) reklamacji.

B.       Gwarancja

1.        Zamieszczone na stronie internetowej Sklepu informacje o produktach oferowanych do sprzedaży takie jak: opis, skład, waga opakowania i inne pochodzą od producentów. Sklep dokłada starań, aby były one prawidłowe i aktualne, ale nie ponosi odpowiedzialności za ich niezgodność ze stanem faktycznym. Przed użyciem produktów Klient ma obowiązek zapoznania się z informacjami  zamieszczonymi przez producenta na opakowaniu produktu.

2.        Sklep gwarantuje bezpieczeństwo transakcji i pewności zwrotów.

3.        Gwarancja nie obejmuje:

-          produktów spożywczych po terminie przydatności do spożycia,

-          mechanicznych uszkodzeń powstałych w czasie eksploatacji lub dostarczenia do naprawy,

-          niewłaściwego bądź niezgodnego z instrukcją użytkowania produktu,

-          używania niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych,

-          napraw dokonanych przez osoby nieuprawnione,

-          przeróbek i zmian konstrukcyjnych.

Witryna stworzona na platformie